فرماندار بندرترکمن:

شیرنگی گفت: انتخابات گزینش بهترین ها است و حضور با شکوه مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود.

انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود/ بی طرف و قانونمند انتخابات را برگزار می کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید صادق شیرنگی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انتخابات مهمترین اتفاق ملی است که در 28 خرداد ماه  این  امر مهم رقم خواهد خورد.

 

فرماندار بندرترکمن ادامه داد: انتخابات نماد بارز و مهم از شکوه مردم سالاری دینی و دموکراسی است و جمهوریت نظام اسلامی مبتنی بر حضور و شکوه مردم را به نمایش می گذارد و این خود بیانگر اعتماد سیاسی، شور و نشاط اجتماعی و امید مردم به اثربخشی است.

 

شیرنگی یادآور شد: انتخابات گزینش بهترین ها است و حضور با شکوه مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود و وقتی نظام سلطه جهانی ایران اسلامی را استورا می بیند بیش از بیش به عقب فرهنگی و اجتماعی کشور پی می برد و دست از تهدید و توطئه و جنگ افروزی بر خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: بارها مقام معظم رهبری به حضور مردم در انتخابات تاکید کردند و بیان کردند که حضور مردم در صحنه های مختلف باعث شد که سایه جنگ از کشور برداشته شود و لذا پیام واضح است و اگر کشور و نظام را دوست داریم و به دنبال عزت و شکوه کشور هستیم و می خواهیم با اقتدار مسیری که امام راحل مشخص کرده ادامه دهیم  باید در انتخابات مشارکت کنیم.

 

فرماندار بندرترکمن  ادامه داد: دنیا مثل همیشه منتظر انتخابات ایران است تا ببینند مردم ایران چه پیامی را صادر می کنند و لذا حضور مشارکت و انتخاب اصلح حائز اهمیت است.

 

شیرنگی یادآور شد: به عنوان مجریان در بحث انتخابات 100 درصد خدمتگذار مردم هستیم و کاملا بی طرف و براساس بستر قانون عمل و امنیت انتخابات را تضمین خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار