بی‌تردید تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است دشمن همواره چشم طمع دارد بر این مرز پر گهر و چه ساده‌لوحانه برخی خواص دشمن را برای رسیدن به اهداف شومشان امیدوار می‌کنند.

چشم طمع بر بیشه شیران

به گزارش گلستان 24 ؛ حرکت پرشور و انقلابی 9 دی تنها یک تجمع و یا تظاهرات نمادین و معمول نبود بلکه به معنای واقعی کلمه حماسه‌ای بس شگرف بود از بصیرت ملت ایران در شناخت حق از باطل و پایداری و پشتیبانی از ولایت فقیه تا مشت محکمی باشند بر دهان یاوه‌گویان ولایت‌ستیز.

تاریخ درخشان انقلاب اسلامی از آغاز شکل‌گیری تاکنون گواهی می‌دهد که همیشه مقصد نقشه‌های شوم کفتاران غرب بوده اما در این میان هرچه عرصه تنگ‌تر، مقاومت سخت‌تر و شدیدتر شد و نه تنها موجب تضعیف روحیه مردم بلکه باعث تقویت اراده و بر انزجار و تنفرشان نسبت به دولت‌های غربی بیش از پیش افزوده شد، چنانکه خود این دولت‌ها به ناچار بر شکست خود در راهبرد مقابله سخت با نظام جمهوری اسلامی اعتراف داشتند.

لیکن چشم طمع زالوصفتان همچنان بر این مرز و بوم سایه افکنده و این بار با روش و رویکردی جدید و نه با سلاح و توپ و تانک که در قالب بهره‌گیری از جنگ نرم به میدان آمدند. یکی از این میادین که کورسوی امیدی برای غرب فراهم کرده بود دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از طریق ایجاد شکاف بین مردم و خدشه‌دار کردن وحدت ملی بود که البته در این راه به هر ریسمانی چنگ زدند از به کار گرفتن رسانه‌ها و به راه انداختن جنگ روانی گرفته تا استفاده از عوامل و دست نشانده‌های خود فروخته داخلی و فریب و تطمیع آنها با وعده‌های پوچ و تو خالی.

در ظاهر امر اعتراض به نتیجه انتخابات آن هم بدون هیچ دلیل و سند معقول و منطقی و سپس حرکات وحدت‌ستیزانه سران فتنه باعث این آشوب و بلوا بود، اما در نهایت عیان شد که این خود نقشه‌ای بوده برای کاهش مشروعیت داخلی و خارجی نظام که به دنبال آن خیال خام براندازی و فروپاشی آن را در دهن می‌پرواندند.

نمی‌توان منکر این مساله شد که این‌چنین فعالیت‌های خام و برآمده از سر آروغ روشنفکری هزینه‌های سیاسی، اجتماعی و معنوی زیادی را بر جمهوری اسلامی و نهادهای آن تحمیل کرد اما چون همیشه با مواضع و تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای‌ و بصیرت و حضور به لحظه مردم ایران، حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی 1388 در سراسر کشور فتنه را خنثی کرد. حماسه‌ای عاشورایی که مقابل یزیدیان زمان خود صف کشیده و چراغ امید واهی دشمنان را بار دیگر کور و تاریک ساختند.

نهم دی سال 1388 به عنوان روز «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی تاریخ ایران بود و همچنین بر ناممکن ‌بودن خلق حماسه ماندگار 9 دی با اراده‌های انسانی صحه گذاشتند و فرمودند: «دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین‌بن‌علی(ع) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می‌شد».

با همه این اوصاف اتفاقات این برهه حساس از تاریخ ایران اسلامی توانست مهر تاییدی باشد بر دراز بودن همیشگی دست طمع دشمنان که این بار مقاصد خود را از جبهه جنگ نرم پیش می‌برند و این ملت ایران است که باید با بیداری و استواری بیشتر در این مسیر برای خنثی‌سازی حربه‌ها قدم بردارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار