شهردار گرگان پیشنهاد داد:

شهردار گرگان پیشنهاد داد چهارم اردیبهشت روز قهرمانی تیم شهرداری در لیگ برتر بسکتبال به عنوان روز بسکتبال گرگان در تقویم گرگانی ها ثبت شود.

 4 اردیبهشت در تقویم ملی گرگان به عنوان «روز بسکتبال» ثبت شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در جمع اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر ایران با تبریک این قهرمانی اظهار داشت: این قهرمانی مرهون تلاش بسیار، سختکوشی و تعصب بالای بازیکنان و کادر فنی ما بود.

دادبود به تشریح چگونگی تیمداری در سه سال اخیر پرداخت و گفت: من همیشه اعتقاد داشتم یا نباید به سمت شروع پروژه ای رفت مگر اینکه بتوانیم در آن بهترین عملکرد را داشته ایم نظیر اتفاقی که در پروژه شهربازی مدرن افتاده و قطعا یکی از بهترین شهر بازی های کشور در گرگان ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش تمامی کارکنان شهرداری در موفقیت تیم بسکتبال بیان کرد: زمانی که قرار بود با آقای شاهین طبع به عنوان سرمربی همکاری کنیم، با او تلفنی گفتگو کردم و در همان مکالمه کوتاه به این نتیجه رسیدم که گرگان با این مربی به موفقیت خواهد رسید.

شهردار گرگان با بیان اینکه این قهرمانی، یک نقطه تاریخی برای شهر گرگان است، خاطرنشان کرد: این افتخاری که بسکتبال برای گرگان رقم زده تا سالیان سال در خاطره مردم باقی خواهد ماند حتی اگر مدیران، مربیان و بازیکنان فعلی تغییر کنند.

دادبود تصریح کرد: در 4 اردیبهشت یک اتفاق تاریخی برای بسکتبال باقدمت گرگان رقم خورد و پیشنهاد می کنم این روز به عنوان روز بسکتبال گرگان در تقویم به ثبت برسد.

وی در ادامه به نقش ایثار و فداکاری در بین بازیکنان تیم اشاره و اظهار کرد: یکی از نکات بارز تیم ما که در صحبت بازیکنان و گزارشگر بازی فینال نیز مشهود بود، فداکاری بازیکنان در طول مسابقات بود.

شهردار گرگان در پایان گفت: از این به بعد باید تلاش کنیم شاکله این مجموعه خوب حفظ شود و راهی که شروع کرده ایم را با قدرت پیش ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار