کسانی که دیروز بازی بسکتبال شهرداری گرگان با مهرام را دیدند بی گمان کامیار صاق زاده جوان 18 ساله گرگانی را بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند.

ای کاش کبیر زودتر به جوانان گرگانی اعتماد می کرد

یکی از مسائلی که اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان همواره در ابتدای فصل و هنگام یارگیری بدان بی توجه بود پتانسیل بسکتبال شهر گرگان و جوانان جویای نامی چون یاسین کلاسنگیانی ، کامیار صادق زاده و سعید صالحی و ... می باشد .

به گزارش گلستان 24، این موضوع از چند منظر به ضرر گرگان تمام شد :

اول اینکه ما با دستان خودمان نخبگان ورزشی خودمان را هدر دادیم و در حالی که ادعای پایتخت بودن بسکتبال ایران را داریم چند سالی است که نه در تیم ملی بازیکن داریم و نا بازیکن مطرحی تحویل لیگ برتر بسکتبال داده ایم .

دوم اینکه اسدالله کبیر سرمربی شهرداری گرگان  نگاهش به بازیکنان بزرگ ، ملی پوش و پا به سن گذاشته هست که معمولا دندان گرد و گرانقیمت می باشند و هزینه بسیار بر بیت المال می گذارند اما جوانانی چون صادق زاده ، کلاسنگیانی و صالحی برای شهرشان با 15 میلیون هم بازی می کنند و البته غیرت و مردانگی هم بخرج می دهند .

سوم اینکه با هزینه میلیاردی برای تیمی که 80 درصد بازیکنان غیر بومی است و نزدیک به یک میلیارد تومان بابت این 80 درصد بازیکن غیر بومی پرداخت می شود موجب خروج این پول از استان می شود چه اینکه می توانستیم این پول را برای به خدمت گرفتن این بازیکنان خرج نکنیم و بجای آن روی همین جوانان و تیم پایه کار می کردیم و حتما برای چند سال بعد نتیجه می گرفتیم .

چهارم اینکه کبیر به دلیل اینکه عضو شورای شهر گرگان است و از طرفی با فشار افکار عمومی برای نتیجه گرفتن مواجه است در چند سال اخیر به یک مربی نتیجه گرا تغییر رویکرد داده و بازیکن سازی و نسل آینده بسکتبال گرگان برایش مهم نیست .

به هر حال ما امیدوار بودیم کبیر زودتر از اینها به جوانان گرگانی چون صادق زاده ، صالحی ، کلاسنگیانی و ... اعتماد کند و پول بیت المال را برای بازیکنان پا به سن گذاشته ای چون باباک نظافت هدر ندهد چه اینکه این جوانان سرمایه های اصلی شهرمان هستند اما امثال نظافت سال بعد چمدان خود را می بندد و از این شهر می رود .

ارسال نظر

آخرین اخبار