سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه گلستان با هدف پاسخگویی به سوالات مخابراتی مشترکان راه اندازی شد.

 پاسخگویی به سوالات مشترکان مخابرات از طریق سامانه ۲۰۲۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: سامانه ۲۰۲۱ که برای ارتباط مردمی در نظر گرفته شده است میتواند با انتقال و پیگیری در جهت رفع مشکل مشترکان  تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان که این اقدام را در جهت کاهش مراجعات حضوری به مخابرات در ایام شیوع ویروس کرونا دانست افزود: هم استانی ها میتوانند در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی با شماره ۲۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و راهنماییهای لازم را دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: این سامانه صرفا برای برقراری ارتباط آسان با کارشناسان مخابراتی است و هم استانی ها همچنان مانند گذشته برای دریافت خدمات می بایست از سامانه های خدمات غیر حضوری در این زمینه استفاده نمایند.

غلامعلی شهمرادی سامانه ۲۰۲۰ را برای دریافت خدمات مربوط به اینترنت و پشتیبانی از آن ، سامانه ۲۰۰۰ را برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۱۷ رابرای اطلاع جهت رفع خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، کد دستوری *۲۰۲۰# را برای دریافت خدمات تلفن ثابت از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن ۱۱۸ را برای دریافت اطلاعات مربوط به شماره تلفن افراد حقیقی و حقوقی معرفی کرد و از مردم خواست در صورت هر گونه مشکل هنگام استفاده ازین سامانه ها و عدم دریافت خدمت مورد نظر می توانند با شماره ۲۰۲۱ تماس و از کارشناسان کمک بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار