به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت پیام مشترکی را صادر نمودند


پیام مشترک فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان: فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت در پیامی مشترک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان برگزیدگانی در جامعه هستند که با درک عمیق از مسئولیت ها و رسالت ها، خود را به زیور علم و اخلاق آراسته اند و بهره مندی از دانش و علم و به دور از هرگونه دغدغه های مادی و... با آرامش و با تعهد پیامبرگونه خود، لباس معلمی را بر تن کرده و دانش آموزان را برای ایفای تعهد و رسیدن به بالاترین مرتبه های علمی و فنی تربیت می کنند و استاد شهید مرتضی مطهری همان معلم راستینی است که با نگاه تربیتی به همه معارف بشری نظر و تمامی تلاش های علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله دینداری راه پیدا می کند.

 

بی­ تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف، بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می­ آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده جریان علم آموزی و عالم پروری خود نمایی می­کند.

اینجانبان با تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلمان عزیز و با گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید، بویژه استاد فرزانه ، شهید مرتضی مطهری ، هفته بزرگداشت مقام معلم وهمچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج را به تمامی معلمان، دبیران، اساتید و فرهنگیان گرامی ومربیان بسیج و سپاه به ویژه شهرستان مینودشت، تبریک عرض می نماییم.

 

امید است زحمات و تلاشهای تمامی معلمان و مربیان وارسته و خدوم وهمچنین مربیان بسیجی ، مأجور درگاه حضرت احدیت قرار گرفته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تلاش و خدمت مضاعف و عزم ملی ومدیریت جهادی تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت، ان شاءالله شاهد رشد و تعالی بیش از پیش کشور و شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی های جوانان، نوجوانان و نسل آینده میهن اسلامیمان باشیم.

 

 

سلامتی ، بهروزی و موفقیت تمامی فرهنگیان و فرهیختگان شریف و اساتید و معلمان ومربیان بسیجی گرانقدر را در راستای تحقق اهداف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار