رییس سازمان بسیج اصناف گلستان؛

مهقانی با بیان اینکه در وضعیت فعلی چالش‌های پیش‌ روی اصناف بسیار زیاد است، گفت: بسیاری از صنوف اجاره‌ای و دارای اقساط بانکی، اجاره ملک، هزینه کارگر، بیمه، مالیات و دارایی و هزینه‌های انرژی و هزینه‌های جاری دیگر هستند.

لزوم نگاه واقع بینانه به اصناف/چالش‌های پیش‌ روی اصناف بسیار زیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، ابراهیم‌ مهقانی شامگاه جمعه در نشست تخصصی شورای بسیج اصناف استان گلستان، اظهار کرد: معیشت روزانه اصناف دستخوش تصمیمات یکطرفه، بدون پشتوانه و عدم حمایت مالی از سوی نهادهای تصمیم‌ساز قرار گرفته است.

رییس سازمان بسیج اصناف گلستان با بیان اینکه در وضعیت فعلی چالش‌های پیش‌ روی اصناف بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: بسیاری از صنوف اجاره‌ای و دارای اقساط بانکی، اجاره ملک، هزینه کارگر، بیمه، مالیات و دارایی و هزینه‌های انرژی و هزینه‌های جاری دیگر هستند.

وی، افزود: بسیاری از کشورهای دنیا برای خانه‌نشینان بازاری حمایت‌هایی را در نظر می‌گیرند تا از نظر معیشت دچار مشکل نشوند اما در شرایط حال حاضر کشور دغدغه‌های اصناف براحتی توسط تصمیم‌سازان قابل درک نیست، کسی که از صبح تا شب نتواند کسبش را انجام دهد باید برای معیشت خانواده‌اش چه کند؟

مهقانی، گفت: چه کسی به این دسته از کسبه پاسخگو خواهد بود؟ آیا ما قدرت اقتصادی برای پاسخگویی به این افراد را داریم؟ باید به مسائل اصناف واقع‌بینانه نگاه کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار