پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش گلستان ۲۴؛ متن پیام تبریک حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیایی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در اندیشه امام خمینی(ره) بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد مختلف است که صرفا برای نگرش نظامی زمان جنگ و دفاع در مقابل دشمن شکل نگرفته، بلکه تشکیلاتی مردمی برای پاسخگوی به نیازهای اساسی و حیاتی جامعه بوده و با اجزای مختلف نظام، هماهنگی دارد.

برای حفظ این میراث ماندگار باید موفقیت بسیجیان سلحشور در میدان پر از عشق و ایثار ۸ سال دفاع مقدس و تفکر انقلابی این شجره طیبه برای مردم و خصوصا جوانان تبیین شود تا در این چهار چوب بیش از پیش به دستاوردهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و دیگر نیازهای کشور دست یابیم.

پیوند و بیعت با ولایت، ایمان و اخلاص، اطاعت آگاهانه، عدالتخواهى، ظلم ستیزی، شهادت طلبی عاشقانه، عزت نفس، گمنامى و دورى از شهرت طلبى، مدیریت و تفکر انقلابی، غیرت و جوانمردى، تعهد و وفادارى، صبر و پایدارى و تکبر در برابر استکبار از مولفه های عمیق این راه روشن است.

 در مقطع کنونی با شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیج بیش از هر زمان دیگری در این عرصه سخت اما شکننده با تنوع کارکرد و انعطاف عمل، قابلیت و جانفشانی خود برای حفظ جان مردم را به منصه ی ظهور گذاشته و به یک تکیه گاه محکم و قابل اعتماد در مواجهه با بحران های پیش روی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

مجاهدان بسیجی نهضت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مجاهدان مدافع سلامت، با جامه عمل پوشانیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، یک اقدام انقلابی و معنوی را به هم پیوند زده و حماسه بزرگی را خلق کرده اند. 

براساس بیانیه گام دوم انقلاب، پس ‌از انقلاب مردم در مسابقه‌‌ی خدمت‌رسانی در حوادث طبیعی و کمبودهای اجتماعی مشتاقانه شرکت می کنند که  امروز تجلی واقعی آن در بسیج و نیروهای داوطلب حزب اللهی و دلسوز انقلابی است که بدون هیچ چشم داشتی در صحنه های مختلف حضور دارند.

این بسیج شدن ها، اتحاد و قیام های معنوی در مبارزه حق با باطل و غلبه کردن بر مشکلات، بر شدت کینه توزی های دشمنان انقلاب اسلامی در عصر حاضر افزوده و خواب راحت را از چشمان ستمگران به ظاهر قدرتمند و استکبار جهانی ربوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج را به آحاد مردم، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز تبریک عرض نموده، عزت و سربلندی نظام اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله) از درگاه ایزد منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد اسماعیل زارعی کیاپی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار