امام جمعه علی آبادکتول:

حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: اگر امروز رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای خود محبوس شده و در محاصره کامل حزب الله، حماس و گروه های اسلامی قرار گرفته از برکت روز جهانی قدس است.

تضعیف رژیم صهیونیستی از ثمرات روز جهانی قدس است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «سیدعلی مهدی نژاد» با گرامیداشت روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه می دانند که قدس از آنِ مردم مسلمان است و برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد.

امام جمعه علی آبادکتول ادامه داد: چند صباحی است که قدس شریف به دست صهیونیست ها اشغال شده است و مردم اصیل و بومی این منطقه را شهید و یا آواره کرده و یا در بند انداختند پس وظیفه انسانی ما ایجاب می کند از آزادسازی قدس حمایت کنیم.

وی افزود: کسانی که قدس را اشغال کردند متعلق به آن منطقه و یا بومی آن نیستند بلکه صرفاً آن را اشغال کردند و پدران و اجداد آنها در این منطقه زندگی نمی کردند اما با زور و قلدری دولت های استکباری عده ای غاصب صهیونیست در منطقه حاکم شدند.

حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه ما با هر غاصبی مقابله خواهیم کرد مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین سرلوحه کار تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان قرار دارد.

امام جمعه علی آبادکتول خاطرنشان کرد: بر همه ما روشن است که قدس شریف از هزاران سال قبل در خدمت مردم بومی فلسطین بوده و صهیونیست ها آن را اشغال کردند که امام راحل برای ادای تکلیف، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا از این طریق انزجار خود را نسبت به صهیونیست ها اعلام کرده و از آنها حمایت کنیم.

وی به راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا سلامت مردم بر همه چیز مقدم است و ضمن اعتقاد همراهی با مردم فلسطین هیچ حرکت تجمعی و خودرویی نخواهیم داشت و بر اعتقاد خود ثابت قدم هستیم.

حجت الاسلام مهدی نژاد ابراز داشت: اگر امروز مردم فلسطین دولت تشکیل دادند و رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای خود محبوس شده و در محاصره کامل حزب الله، حماس و گروه های اسلامی قرار گرفته از برکت روز جهانی قدس است والا رژیم غاصب صهیونیستی خود را حاکم حتی عراق، اردن و قسمت مهمی از مصر می دانست.

وی با بیان اینکه امروز محصور شدن رژیم غاصب صهیونیستی و پاسخ قاطع گروه های مبارز به این رژیم از ثمرات روز جهانی قدس است،  تصریح کرد: امروز به برکت روز جهانی قدس مسلمانان جان دوباره گرفتند و مسلح شدند و دیگر جاده یک طرفه نیست و دست درازی های رژیم کودک کش صهیونیستی بی پاسخ نمی ماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار