مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از شرایط سخت و بحرانی در حوزه تامین آب شرب در تابستان سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد .


تابستان بحرانی در حوزه آب شرب برای گلستان در راه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بهزاد هرمزی با اعلام این خبر که تابستان سختی از نظر توزیع آب شرب برای استان است گفت:وظیفه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در این سال بسیار سخت و دشوار است و باید با همت و تلاش بیشتر و بی وقفه بکوشیم که تابستان امسال را با کمترین مشکلی از لحاظ توزیع آب شرب پشت سر بگذاریم.

او افزود: برای پیشگیری از بحران آب باید از ظرفیت دستگاه‌های دیگر در استان استفاده کرد و در این شرایط شیوع بیماری کرونا، آب سالم و بهداشتی و پایدار را به منازل هم استانی‌ها برسانیم.

هرمزی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و کاهش شدید بارندگی در سال آبی جاری سعی بر آن شد که با تجهیز و مهندسی مجدد چاه‌ها و منابع تامین آب شرب استان و پایش و نظارت بر کیفیت آب و همچنین برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان امور تابعه شرکت تا حد امکان از بروز مشکل در تاسیسات و ایستگاه‌های پمپاژ و چاه‌ها و بطور کلی منابع تامین آب شرب جلوگیری کنیم و پرسنل این شرکت باید با تلاش مضاعف ارائه خدمات مستمر و مطلوب به جامعه مخاطب را داشته باشند.

هرمزی با توجه به اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب در بین هم استانی‌ها گفت: در کنار تمام تلاش همکاران ما در این شرکت اقدامات لازم در راستای محور‌های مدیریت تقاضا و مصرف، فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب، تداوم خدمات رسانی و افزایش تولید و همچنین مدیریت منابع آب با همکاری شرکت آب منطقه‌ای در دست اقدام و پیگیری است.

او گفت: بنابراین اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مشترکین ضروریست، در غیر اینصورت تابستان بسیار سختی از لحاظ توزیع آب شرب خواهیم داشت و ما از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم با مدیریت مصرف بهینه و نشر فرهنگ صحیح مصرف آب به یاری همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار