مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از قطعی پنج ساعته آب آشامیدنی در برخی مناطق شهرستان گرگان خبر داد.

قطعی ۵ ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به ۱۰ منطقه فشاری تقسیم شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهزاد هرمزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان به ۱۰ منطقه فشاری تقسیم شده است و از ساعت پنج الی ۱۰ صبح قطعی آب در برخی مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند قطعی آب ندارد، تصریح کرد: در برخی شهرهای استان از جمله آزادشهر و گنبدکاووس نیز طرح مناطق فشاری اجرا می‌شود.

* در حال حاضر در حوزه آبرسانی ۱۶۹ پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن ۱۲۵ میلیارد تومان است/ وجود ۸ باب آزمایشگاه ثابت و سیار در گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در حال حاضر در حوزه آبرسانی ۱۶۹ پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن ۱۲۵ میلیارد تومان است و شامل حفر ۱۱ حلقه چاه، تجهیز ۱۹ حلقه چاه، ۱۰ باب ایستگاه پمپاژ، ۱۹ باب مخزن به حجم تقریبی ۱۲ هزار متر مکعب و تقریبا ۱۵۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال می‌شود.

رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز از وجود هشت باب آزمایشگاه ثابت و یک آزمایشگاه سیار در استان خبر داد و گفت: این آزمایشگاه‌ها در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله مستقر است.

فاطمه‌سادات حجازی‌نژاد با اشاره به اینکه یک آزمایشگاه مرجع در شهرستان گرگان واقع شده است، افزود: سعی بر این است تمامی الزامات بخش بهداشت، کیفیت آب و فاضلاب براساس استانداردها محقق شود.

وی بیان کرد: در مقوله بهداشت آب، عمده‌ترین آزمون‌ها و فعالیت‌هایی که باید انجام شود کیفیت باکتریولوژی است که ماهانه باید یک نمونه را اخذ و کیفیت و سلامت آن را بررسی کنیم، تمامی استانداردها براساس برنامه زمان‌بندی مشخص در استان گلستان اجرا شده است.

* در سطح ۸۰۹ روستا، ۳۴ شهرستان و ۱۴ شهر استان گلستان گندزدایی آب شرب انجام می‌شود

رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سطح ۸۰۹ روستا، ۳۴ شهرستان و ۱۴ شهر گندزدایی آب شرب انجام می‌شود.

به گفته حجازی‌نژاد؛ سال گذشته ۲۴۳ تن پرکلروین، ۴۰ درصد گاز کلر و ۱۷۰ تن آب ژاول در استان گلستان مصرف شده است

 

ارسال نظر

آخرین اخبار