معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: گلستان از لحاظ وضعیت آبی چندان وضع خوشایندی ندارد و در معرض خشکسالی قرار دارد.

گرگان و گنبد کمبود آب دارند

به گزارش گلستان 24، رضا مروتی در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و اعضای انجمن انبوه سازان مسکن استان اظهار کرد: طبق گزارشات واصله، دو شهر بزرگ استان یعنی گرگان و گنبد 250 و 370 لیتر در ثانیه، کمبود آب دارند.

 

وی تاکید کرد: گرچه در استان گلستان شاهد وفور نعمتهای فراوانی هستیم ولی ما نیز باید سعی کنیم که از منابع خدادادی به طرز درست و در شأن آن، استفاده کنیم.

 

مروتی با بیان اینکه از زمان مسئولیتم در معاونت عمرانی استانداری با هیچگونه افزایش تراکمی موافقت نکرده‌ام، تصریح کرد: در بلندمرتبه‌سازی‌ها حتما باید هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از جمله آب و برق و گاز صورت گیرد و هرگونه توسعه‌ای باید با رعایت اصول و ضوابط و استانداردها باشد.

 

وی، ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، دستورات لازم را برای حل مشکلات و موانع کاری بین انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان با دستگاه‌های خدمات‌رسان و موضوعات مربوط به توسعه و ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب شهری صادر کرد.

 

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار