با حضور رئیس کل دادگستری گلستان انجام شد؛

رئیس کل دادگستری گلستان امروز به مینوشت رفت و حکم دادستانی این شهر را به یاسر بای ابلاغ کرد .

معرفی دادستان جدید شهرستان مینودشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم که همزمان با افتتاح ساختمان جدید دادسرای این شهرستان هم بود گفت: امسال که رفع تولید و موانع هست کار همکاران ما دوچندان است تا هم بخشی از اقدامات انجام نشده پارسال را به سرآنجام برسانیم و هم برای رفع موانع تولید تلاش کنیم .

وی افزود: دادستان ها باید مسئولان دستگاههای اجرایی را پای کار بیاروند و برای رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند .

هاشمیان ادامه داد: پارسال کارخانه های تملک شده توسط بانک ها شناسایی شد و امسال تمرکز ما بر بازگشت این واحدها به تولید است .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بازگردانده شدن دیون بانکها در گرو از سرگیری تولید در این واحدهاست .

وی خطاب به اعضای شورای تامین شهرستان مینودشت گفت: دستگاه قضایی، تمام قد برای حمایت از تولید در کنار انان است و از این ظرفیت برای رفع موانع تولید در این شهرستان بهره مند شوند .

هاشمیان تاکید کرد: همزمان با حمایت از تولیدکنندگان سالم با کسانی هم که ارزدولتی دریافت کردند اما به جای صرف آن در تولید، خانه و املاک در کشورهایی مانند ترکیه و قبرس خریدند، برخورد کردیم.

وی به افتتاح ساختمان دادسرای مینودشت هم اشاره کرد و گفت: با افتتاح این بنا، از امروز فضا برای پاسخگویی بهتر به مراجعان بهتر شد .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این ساختمان با 400 مترمربع زیربنا در دوطبقه و یک میلیارد تومان هزینه ساخته شده است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار