مسئول خیریه امام صادق(ع) مسجد جامع آزادشهر خبر داد

صادقلو گفت: تاکنون ۶۰۰ بسته مواد غذایی توسط خیریه امام صادق(علیه السلام) مسجد جامع آزادشهر تهیه و بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

​تهیه ۶۰۰ بسته مواد غذایی در آزادشهر/ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان طبخ می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مرتضی صادقلو» صبح امروز(دوشنبه 20 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سنوات گذشته از طریق موسسه خیریه امام صادق(علیه السلام) مسجد جامع آزادشهر روزانه یک هزار پرس غذای گرم طبخ می شد ولی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم به گونه ای دیگر در نظر گرفته شد.

 

مسئول خیریه امام صادق(علیه السلام) مسجد جامع آزادشهر ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان موفق به تهیه 600 بسته معیشتی شامل مواد غذایی برنج، روغن، قند، چای و غیره شدیم که این بسته های مواد غذایی با کرامت انسانی درب منازل نیازمندان تحویل داده شد.

 

صادقلو ابراز داشت: همچنین با توجه به اینکه از پانزدهم ماه مبارک رمضان اجازه برخی از فعالیت ها به مساجد شهرستان از سوی ستاد کرونا داده شد تصمیم گرفتیم هر دو روز یک بار یک هزار و 500 پرس غذای گرم را طبخ و بین خانواده های نیازمند شهر توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است تا پایان ماه مبارک رمضان 12 هزار پرس غذای گرم از طریق خیریه امام صادق(علیه السلام) مسجد جامع آزادشهر طبخ و بین نیازمندان توزیع کنیم، افزود: این مواد غذایی به همت خیران تامین شده است، در سال های گذشته در شب های احیاء افرادی نسبت به ضیافت افطاری و یا سحری اقدام می کردند و با توجه به شیوع کرونا از این خیران درخواست کردیم که بهای آن را برای کمک به نیازمندان اختصاص دهند.

  

مسئول خیریه امام صادق(علیه السلام) مسجد جامع آزادشهر متذکر شد: همچنین خانواده هایی که در این ایام عزیزانی را از دست دادند ترغیب کردیم هزینه های مراسم ترحیم را به این خیریه برای طبخ غذا و تهیه بسته های معیشتی بین نیازمندان اختصاص دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار