رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان؛ تسریع و تسهیل صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی را از مهمترین برنامه‎های این سازمان برشمرد.

صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی سرعت می‌یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، قربانعلی روشنی صبح امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: تسریع و تسهیل صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی از برنامه‌های مهم سازمان نظام مهندسی است.

وی تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به منظور تسهیل صدور مجوزها و پشتیبانی از تولید انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز گفت: این جلسه در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» برگزار شده است، با توجه به شرایط استان باید به سمت فقرزدایی حرکت کنیم.

مختار مهاجر بر تسریع صدور مجوزها از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: باید شرایط را برای استفاده بهره‌برداران از حوزه‌های آموزشی، بیمه‌ای و تامین نهاده فراهم کنیم.

نشست بررسی و رفع مشکلات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، رئیس ستاد فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از معاونان و مدیران جهاد کشاورزی و نظام مهندسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار