فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سپاه و بسیج با اجرای طرح غربال‌گری و طرح شهید سلیمانی درصدد برآمد تا بار مراجعه به مراکز درمانی را کم کند و تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

 فرمانده سپاه نینوا: در طرح شهید سلیمانی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار گلستانی خدمت‌رسانی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار علی ملک‌شاهکوهی در گفت‌و‌گوی زنده ویدئویی با کادر درمان استان به مناسبت عید سعید فطر اظهارداشت: جا دارد در این روز با برکت از همه شهدا مدافع سلامت استان به ویژه دکتر عباسی که افتخاری برای استان گلستان شد یاد کنیم

وی افزود: خود را موظف دانستم از زحمات و تلاش‌های همه متولیان بهداشت و درمان به ویژه کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس بودند قدردانی کنم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: هنوز فراموش نکرده‌ایم یک سال پیش از کیهزار و 200 تخت بیمارستانی نزدیک به 900 تخت درگیر بیماران کرونایی بود و سپاه با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی به کمک کادر درمان آمد.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: سپاه و بسیج با اجرای طرح غربال‌گری و طرح شهید سلیمانی درصدد برآمد تا بار مراجعه به مراکز درمانی را کم کند و تاکنون یک میلیون و 200 هزار نفر از مردم استان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار