دبیر هیات والیبال گلستان از حضور ۲ ورزشکار این استان در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها والیبال در ریمینی ایتالیا خبر داد و گفت: صابر کاظمی و آرمان صالحی با قرار گرفتن در فهرست ۱۷ نفره نهایی تیم ملی، راهی این مسابقات شدند.

۲ گلستانی در لیگ ملت‌های والیبال به میدان می‌روند

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرویزفرخی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی در اردوهای قبلی تیم ملی چند بازیکن دیگر گلستان از جمله اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی را نیز زیر نظر گرفته بود اما نام آن ها در لیست بازیکنان اعزامی تیم ملی قرار نگرفت.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ریمنی ایتالیا از هفتم خرداد آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

وی همچنین از آغاز اردوی اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در بندرترکمن خبر داد و گفت: در این اردو که از فردا یکشنبه به مدت ۱۱ روز آغاز می شود حامد گرگانی و حسام خیراندیش از گلستان به همراه چهار والیبالیست دیگر استانی های کشور حضور دارند.

دبیر هیات والیبال گلستان افزود: والیبالیست‌های‌ ناشنوای ایران با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان به میزبانی لهستان تمرین می‌کنند .

فرخی همچنین از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی والیبال نوجوانان در آق قلا خبر داد و گفت: این اردو با حضور ۵٠ بازیکن منتخب مربیان استعدادیاب والیبال استان زیر نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزار شد.

استان گلستان از قطب های ورزش والیبال محسوب و علاوه بر داشتن ۲ تیم در لیگ برتر، در رده های مختلف تیم ملی بازیکنان زیادی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار