رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با انتقاد شدید از رفتار فدراسیون سوارکاری و شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، گفت: برخی نمی‌خواهند رشد و توسعه سوارکاری گنبدکاووس را ببینند.

فدراسیون سوارکاری تافته جدابافته شده است/ تا بوی پول می‌آید مدعیان صف می‌کشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الله یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اتفاقات و رخدادهای اخیر در حوزه فراخوان مزایده و واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس توسط شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اظهار کرد: تمام مشکل به این بر می‌گردد که برخی نمی‌خواهند دست از سر منافع مالی موجود در سوارکاری برداشته و نمی‌خواهند این درآمدها در این شهر و برای توسعه ورزش هزینه شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ وقتی به گنبدکاووس آمدم همه متولیان برگزاری کورس سوارکاری در گنبدکاووس آن را زیان‌ده دانسته و خود را در حال ایثار و ضرر کردن نشان می‌دادند، افزود: به محض اینکه مسئولیت اجرای کورس به مردم گنبدکاووس واگذار شد همه دیدند که کورس سود هم داشته و این درآمدها برای توسعه مجموعه هزینه شد دوباره برخی به دنبال تصدی‌گری و مدیریت مجموعه افتاده‌اند.

* فدراسیون سوارکاری به خواسته مردم توجه کند/ با تصمیمات خلق‌الساعه سوارکاری را نابود نکنید

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سوال ما این است که چگونه است به همراه فراخوان مجموعه سوارکاری گنبدکاووس فراخوان دو مجموعه دیگر نیز منتشر شده اما زمان قرارداد آنها سه ساله و گنبدکاووس یک ساله است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا سوارکاری را به خاک سیاه بکشانند.

یوسفی با بیان اینکه بهترین مفسران، تحلیلگران، کارشناسان و مربیان سوارکاری در گنبدکاووس حضور دارند، اما متاسفانه حتی یک نفر از گنبدکاووس در فدراسیون حتی به عنوان مشاور حضور ندارد، اضافه کرد: امروز همه ورزشکاران و ورزش دوستان گنبدی متحد و یکپارچه می‌خواهند تا از حق مردم این شهرستان دفاع کنند و نگذارند ورزش سوارکاری در این شهرستان با این تصمیمات خلق‌الساعه به نابودی کشیده شود.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا در میان ده‌ها فدراسیون تنها فدراسیون سوارکاری خود را تافته و جدابافته می‌داند، تصریح کرد: یک بار هم که شده فدراسیون سوارکاری به خواسته مردم و ورزش دوستان گنبدکاووس گوش کنند و بگذارند روند رو به رشد سوارکاری در این شهرستان و منطقه به سرانجام برسد.

* لزوم شفافیت در مزایده مجموعه سوارکاری گنبدکاووس/ چرا درآمد حاصل از برگزاری مسابقات به‌جای صرف تجهیز و توسعه مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به حساب فدراسیون واریز شود؟

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با ضروری دانستن توجه به ظرفیت‌های بین‌المللی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس توسط فدراسیون، افزود: چرا باید فدارسیون با هزینه کردن عوائد حاصل از برگزاری مسابقات برای تجهیز و توسعه در همین مجموعه گنبدکاووس مخالف بوده و می‌خواهند مبالغ را به حساب فدراسیون ببرند؟

یوسفی با تاکید بر لزوم شفافیت در فرآیند فراخوان مزایده و علت قیمت کارشناسی سه برابری نسبت به قیمت کارشناسی قبلی، خاطرنشان کرد: ما هنوز منتظر اجرایی شدن وعده‌های رئیس فدراسیون سوارکاری در جلسه با مالکان، مربیان و سوارکاران مجموعه گنبدکاووس در موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار