مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از اتمام فاز دوم پروژه زیرسازی محور دسترسی به ساحل چارقلی شهرستان گمیشان خبر داد.

اتمام فاز دوم زیرسازی محور دسترسی به ساحل گمیشان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم زیرسازی محور دسترسی به ساحل چارقلی گمیشان در راستای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحلی این شهرستان بااعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و ملی آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به این‌که در عملیات اجرایی این فاز  زیرسازی محور دسترسی ساحل گمیشان به طول یک کیلومتر اجرایی شد، یادآور شد: این اداره‌کل در سال‌های گذشته مبلغ 28 میلیارد و 921 میلیون ریال برای اجرای محوطه‌سازی، زیرسازی محور دسترسی ساحل گمیشان و آسفالت مسیر دسترسی به طول 5/6 کیلومتر هزینه کرده است.
تجری در پایان اظهار امیدواری کرد: با تأمین و تخصیص اعتبارات لازم، زیرساخت‌های موردنیاز گردشگری در ساحل گمیشان به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بکر و مغفول مانده استان گلستان تکمیل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار