مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کشمیری گفت: اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار و رویدادها است.

روابط عمومی یک پیشه نیست/ اهمیت روابط عمومی، هنر مردم داری و مرکز ثقل اطلاعات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» در پیامی به مناسبت روز «روابط عمومی و ارتباطات» گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «روابط عمومی و ارتباطات» نه یک برگ در تقویم  بلکه سرفصلی از مجاهدت و تعهد به همه اهداف و آرمانهایی است که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دیدگان ما قرار گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است.

 

وی ادامه داد: بر این باورم که روابط عمومی یک پیشه نیست؛ بلکه یک امکان و ویژگی اخلاقی است که هر فردی باید خود را به آن مزین کند و آنکه در صف اول مراوده با مردم قرار دارد به این مهم اولی تر است. 

 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهارداشت: امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمانها و نهادها است؛ در نتیجه اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار و رویدادها است.

 

وی اضافه کرد: اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی فعالان صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی استان گلستان تبریک و تهنیت می‌گویم و برای تمام آن عزیزان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار