مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به مناسبت هفته کتاب از دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گلستان بازدید کرد.

عادله کشمیری از دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گلستان بازدید کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به مناسبت هفته کتاب از  دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گلستان در شامگاه چهارشنبه 28 آبان ماه بازدید کرد و با «علی اصغر طغرایی» نماینده موسسه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی،امام خمینی (ره) نگاه ویژه ای به کتاب و کسب علم و آگاهی داشتند.

کشمیری افزود: امام خمینی معتقد بود؛ زندگی زیر چتر علم و آگاهی آن  قدر شیرین و انس با کتاب و قلم و اندوخته ها آنقدر خاطره آفرین و پایدار است که همۀ تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد.

وی با اشاره به آثارمکتوبی که از امام خمینی (ره) برای ما به یادگار مانده، گفت: نهضت امام خمینی(ره) نهضت تاریخی و حیات‌بخش در قرن معاصر است که می‌توان به خوبی آثار و ثمرات این حرکت عظیم را در نهضت بیداری و آزادی ملت‌ها مشاهده کرد و باید آن را برای نسل جوان کنونی به زبان روز تبیین کرد.

یادآوری می شود در پایان این دیدار به رسم تکریم هدیه ای فرهنگی تقدیم نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گلستان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار