امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله:

الحاج محمد امین آخوند صفری گفت: مردم باید توجه داشته باشند که دشمنان نظام و انقلاب از چه کسی حمایت می کنند؛ لذا اعتماد به چنین کاندیدایی و سپردن چهار سال از سرنوشت کشور به وی، خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و راه های نفوذ نیز باز می‌شود.

کاندیدایی که مورد حمایت دشمنان است؛ قابل اعتماد نیست/ مردم هوشیارانه انتخاب کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ الحاج محمد امین اخوند صفری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: یکی از مواردی که باید مردم در انتخابات پیش‌رو مدنظر داشته باشند؛ این است که دشمنان از چه کسی و جناح سیاسی حمایت می کنند؛ لذا اعتماد به این افراد به منزله باز کردن درهای نفوذ دشمن به کشور محسوب می شود.

وی افزود: مردم باید فارغ از تعصبات سیاسی به کاندیدایی رای بدهند که بتواند با روحیه جهادی مشکلات کشور را رفع کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری هم باید وعده هایی به مردم بدهند که توان عملیاتی کردن آن را داشته باشند؛ چرا که بدعهدی ها موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: مسلما مثل گذشته، عملیات روانی دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی مردم از نظام از طریق ابزارهای مختلفی که در دست دارند؛ در زمان انتخابات بیش از پیش خواهد شد؛ پس لازمه خنثی کردن این عملیات روانی، بصیرت و هوشیاری مردم و حضور پرشور در انتخابات است.

اخوند صفری گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران بستگی به حضور مردم همیشه در صحنه دارد تا به واسطه این پشتوانه مردمی بتواند از حقوق مردم خود در جوامع بین المللی دفاع کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار