مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

توفیق خدمت رسانی به جامعه ایثارگری نعمتی الهی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات جامعه ایثارگری از مهم‌ترین اهداف ملاقات عمومی است.

وی ادامه داد: اگر شهدا و خانواده آن‌ها الگوی زندگی جوانان ما باشند می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم چراکه صبر و گذشت می‌تواند مسیر زندگی را هموار کند.

مدیرکل بنیاد گلستان بابیان اینکه شهدا ممتازترین بندگان خدا هستند گفت: خانواده‌های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم‌نظیرترین انسان‌های رو زمین هستند که در اوج بی‌نشانی قله‌های افتخار را فتح نمودند.

وی تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار