مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا و ایثارگران بهترین الگوی های استقامت، از خودگذشتگی و ولایت پذیری بوده و ترویج روش زندگی این بزرگمردان وظیفه ای همگانی است.

شهدا بهترین الگوی های ولایتمداری هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان بابیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

وزیری بابیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و تبعیت از رهبری آموختند افزود:، حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود. این شهدا بودند که با نثار خون خود اجازه ندادند راه امام و انقلاب کم‌رنگ شود و امروزه هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از مسیرش منحرف نماید.وی بابیان اینکه تجلیل از این اسطوره‌ها زمان و مکان نمی‌شناسد گفت: مسئولین باید در راستای راه و مسیری که شهدا انتخاب نمودند با خدمت گذاری و خدمت‌رسانی دین خود را ادا کنند.

وزیری بابیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس از آن امتحان سخت، سربلند بیرون آمدند، گفت: گفتمان مقاومت همان راه سیدالشهدا (ع) است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آن گفتمان را به جهان صادر کردند

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به معنای واقعی نماد ایثار و شهادت در ایران هستند و از این بابت همه مدیون این انسان‌های بزرگ هستیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار