معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که کارکرد صحیح رسانه تعالی بخشی جوامع بشری است، گفت: رسانه ها بازوی امیدبخش نظام مقابل سیاه نمایی دشمنان هستند.

رسانه ها بازوی امیدبخش نظام مقابل سیاه نمایی دشمنان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در کارزار تمدنی و جنگ روایت ها، روز ارتباطات، تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون قدرت رسانه و روابط عمومی در دنیای امروز است که در کنار مولفه های راهبردی به عامل مهم تعالی بخش مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

دیلمی بیان کرد: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه و در حوزه حکمرانی مجازی با خدعه و نیرنگ و القاء شبهات و سیاه نمایی تلاش می کند که به جبهه حق، تفکر انقلابی و ارزش های بی بدیل گفتمان اسلام ناب، ضربه بزند بر این اساس، ولنگاری و کم توجهی به محتوابخشی در فضای مجازی و صرف ادعای توسعه بدون قید و شرط خطوط و شبکه اینترنت و غیره، رویکرد همسو با دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند که با استفاده از ابزار رسانه، باورها و امید مردم به آینده نظام اسلامی را دچار خدشه کند لذا ایجاد جبهه منسجم انقلابی در عرصه ارتباطات و رسانه، با هدف امیدافزایی، ارتفاء باورها و تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از مهم ترین وظایف متولیان امر در این خصوص است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار