کارشناس مسایل سیاسی در گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت «امنیت ملی» و «پیشگیری از دخالت بیگانگان» می‌شود.

تشکیل دولت «قوی» و «انقلابی» در گرو حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبادالله اختری امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای باعث ناامیدی دشمنان و جهان‌خواران از کشور ایران خواهد شد اگر مردم در این انتخابات پیش‌رو مشارکت نکنند وضع کشور نابه‌سامان و آشوب‌ها گسترش خواهد یافت در نتیجه کشور به ورطه نابودی می‌رود.

وی تصریح کرد: مشارکت بالای مردم باعث اعتماد به نفس دولت آینده و توان مضاعف برای برداشتن گام‌های محکم‌تر می‌شود.

*شکل‌گیری دولت قوی و انقلابی با پشتوانه رای مردم اتفاق می‌افتد

کارشناس مسایل سیاسی در گرگان با بیان اینکه دولت قوی و انقلابی با پشتوانه رای مردم شکل می‌گیرد، ابراز کرد: شکل‌گیری دولت قوی و انقلابی با پشتوانه رای مردم اتفاق می‌افتد اگر مشارکت پایین باشد در مذاکرات آینده دستمان خالی است.

اختری یادآور شد: ملت ایران بر کنش‌های اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیرگذار هستند و می‌توانند با رای دادن در انتخابات برای آینده کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرد اصلحی را در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب کنیم، اظهار کرد: برای انتخابات ۱۴۰۰ باید فرد اصلحی را انتخاب کنیم که دارای برنامه‌های جامع و قابل اجرا برای رفع موانع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی داشته باشد.

* رای  مردم باعث تقویت امنیت ملی و پیشگیری از دخالت بیگانگان می‌شود/ فردی را انتخاب کنید که مبارزه با فساد را از درون دولت شروع کند

کارشناس مسایل سیاسی در گرگان با اشاره به اینکه رای  مردم باعث تقویت امنیت ملی و پیشگیری از دخالت بیگانگان می‌شود، اذعان کرد: مردم تحقیق کنند و آگاهانه یک فرد پاک‌دستی را انتخاب کنند که مبارزه با فساد را از درون دولت شروع کند و صبغه مدیریتی همچون «حاج قاسم سلیمانی» داشته باشد.

اختری با تاکید بر اینکه مسوولان ذیربط تمامی تدابیر لازم را برای یک انتخابات سالم اندیشیده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم برای شرکت پای صندوق‌های رای، ترس از کرونا نداشته باشند و با قوت در انتخابات شرکت کنند چون تدابیری از سوی مسوولان امر صورت گرفته تا شعب اخذ رای گسترش پیدا کند و حتی رای‌گیری خودرویی و صندوق‌های سیار گسترش یابد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، افزود: مردم بیش از ۴۰ سال بعد از انقلاب همواره در عرصه‌های انتخابات مشارکت حداکثری داشتند که در دنیا بی‌سابقه بوده است شرط انتخاب اصلح معیارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است تا بتوانیم مجلس و دولتی انقلابی تشکیل دهیم و این فرد بتواند جهادی‌گونه مشکلات را مرتفع سازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار