معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد

مهدی گفت: کارگاه هایی در جوار خوابگاه ها و جوار کارگاه های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد کردیم که دانشجویان می توانند از طریق این کارگاه ها برای خود کسب درآمد کنند.

ارتقاء فرهنگ کار با کارگاه های جوار خوابگاهی در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «رضا مهدی» صبح امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه دولتی است و 180 آموزشکده در سطح کشور دارد و افتخار ما این است که فارغ التحصیلان ما در ترم های آخر مشغول به کار می شوند.

معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: دانشجویان ما پنجه های کارآمد تربیت می شوند و در سه هزار و 500 کارگاه در دوران تحصیل آموزش می بینند.

مهدی با بیان اینکه کارفرمایانی که از ظرفیت دانشجویان ما استفاده می کنند رضایت دارند، خاطرنشان کرد: پردیس های دختران و پسران در دانشگاه فنی و حرفه ای جدا هستند و دانشجویان ما از نظر جنسیتی تفکیک شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: 155 هزار دانشجو در سطح کشور داریم و دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه 99 درصد از دانشجویان ما از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند، متذکر شد: کارگاه هایی نیز در جوار خوابگاه ها و جوار کارگاه های آموزشی ایجاد کردیم که دانشجویان می توانند از طریق این کارگاه ها برای خود کسب درآمد کنند.

مهدی ابراز داشت: در بحث کرونا بیش از دو میلیون لباس و گان در دانشگاه فنی و حرفه ای تولید کردیم و با یک حرکت جهادی در ابتدای اپیدمی کرونا کارگاه هایی خود را به کارگاه های ماسک و گان تبدیل کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار