حسن دیلم عنوان کرد؛

رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی روزنامه نگاری مقدماتی به صورت مجازی خبر داد.


دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم، گفت: دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی شامل دروس خبر نویسی، گزارش نویسی ، تکنیک های مصاحبه، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات  و حقوق مطبوعات و خبرنگاران در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیلم افزود : علاقه مندان از یکم تا 11خردادماه می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی https://golestan.farhang.gov.ir/fa/electronicform/reporterreg ثبت نام نمایند.

رئیس اداره رسانه با بیان اینکه دوره آموزشی روزنامه نگاری مقدماتی 60 ساعت آموزشی است، افزود: آزمون پایان دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کتبی و حضوری انجام خواهد شد و شرکت کنندگانی که دروس را با نمره بالای 10 و معدل کل 12 با موفقیت گذرانده باشند گواهینامه معتبرآموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی را دریافت خواهند کرد.

یادآوری می شود این دوره با همکاری  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان و دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار