مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس گنجینه‌های ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و ایثار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از صدآنلاین، رضا نجفی در آستانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر با جانباز ۳۰ درصد «صحابعلی اسکندری» که در عملیات آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی مجروح شد، دیدار کرد و توضیح داد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت و انقلاب اسلامی را با راه و نام امام راحل(ره) به دنیا معرفی کرد.

وی سالروز آزادسازی خرمشهر را به عنوان نماد مقاومت و ایثار معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی با شعار وحدت کلمه، از جان گذشتگی و رشادت به پیروزی رسید و در طول دوران دفاع مقدس نیز همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب، کشور و ناموس خود به جبهه‌ها شتافتند و با جان و دل از انقلاب دفاع کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه جانبازان دوران دفاع مقدس گنجینه‌های ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما وارثان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

نجفی گفت: ایثارگری و ازخودگذشتگی جانبازان در دوران دفاع مقدس و صیانت از نظام اسلامی در تاریخ سراسر افتخار این کشور باقی می‌ماند.جانبازان علاوه بر اجر جهاد در راه خدا و ایثار جان خود در راه اعتلای اسلام از پاداش صبر و تحمل بر مصائب و دردهای جانبازی نیز برخوردارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار