فرمانده هنگ مرزی اترک خبرداد؛

فرمانده هنگ مرزی اترک از دستگیری عاملین تیراندازی وکشف یک قبضه سلاح شکاری درحوزه مرزی شهر اینچه برون خبر داد.

دستگیری عاملین تیراندازی در حوزه مرزی شهر اینچه برون

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ در پی انتشار خبری در گلستان ما در خصوص تیراندازی به یک فرد توسط اراذل و اوباش در مرز اینچه برون ؛ پلیس مرزبانی از دستگیری عوامل تیراندازی وهنجار شکنانه درشهر مرزی اینچه برون خبر داد.

محمد باقرنجفی نژاد فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک درتشریح این خبر گفت: بدون شک وظیفه مرزبانی برقراری نظم وامنیت درحوزه مرزی است وبدون درنظر گرفتن هیچ گونه تعارف با شخص یا نهادی در برقراری این وظیفه ذاتی لحضه ای کوتاهی نخواهد کرد و مرزبانان باتلاش شبانه روزی با همکاری مرزنشینان مرزی مطمئن،امن وپایدار ایجاد نموده اند.

سرهنگ نجفی نژاد درادامه درخصوص درگیری وتیراندازی درحوزه مرزی اینچه برون افزود : در پی اعلام از مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به جرح در روستای تنگلی شهر مرزی اینچه برون، موضوع به طور ویژه دردستور کار معاونت اطلاعات این یگان قرار گرفت.

وی افزود: درپی این درگیری مسلحانه دونفر از ارازل اوباش مصدوم شدند وبا توجه به اشراف اطلاعاتی بلافاصله پس از اطلاع رسانی در ورودی گنبد توسط عوامل انتظامی، افراد حادثه دیده شناسایی و بیمارستان انتقال گردیده اند.

وی یادآور شد: با هماهنگی و کسب دستورات لازم قضایی و فعال سازی منابع و مخبرین، دسته اطلاعات رزم  گروهان اینچه برون ضاربین اصلی این درگیری را به همراه یک قبضه اسلحه شکاری در روستای تنگلی دستگیر،که پرونده جهت ادامه روند رسیدگی با دستور مقام قضایی موقتاً به کلانتری ١٢ انتظامی شهرستان گنبد کاوس منتقل و موضوع تحت رسیدگی می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار