از ممنوعیت کشت برنج ومحصولات پرآب‌طلب به صورت غرقابی تا ادامه روند نزولی شیوع کرونا از جمله اخبار مهم شنبه یکم خرداد ماه در گلستان بود.

از ممنوعیت کشت برنج ومحصولات پرآب‌طلب به صورت غرقابی تا ادامه روند نزولی شیوع کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ادامه روند نزولی شیوع کرونا در استان و آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال خبر داد.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: ذخایر خونی گلستان در گروه های خونی O+ و A+ و B به کمتر از سه روز رسیده و در سایر گروه ها سه روز است.

استاندار گلستان گفت: برگزاری فعالیت های انتخاباتی در فضاهای مسقف ممنوع است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: بیش از هفت هزار نیروی آموزش‌دیده مردمی در پای صندوق های رای در گلستان به کارگیری می‌شوند.

مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش دما و افزایش احتمال حریق در جنگل ها خبرداد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر یکهزار و ۳۵۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری ظهر امروز (شنبه ۱ خرداد) در سالن اجتماعات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد.

رییس کل دادگستری گلستان در پی دومین تبرکشی طی چند روز اخیر در این استان گفت که در برخورد با اوباش از رافت خبری نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان از کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک و هفت کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی سمند در استان خبرداد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان در خصوص کشت غرقابی شالی گفت: با توجه به اینکه در سال آبی جاری با معضل خشکسالی رو به رو هستیم، کشت شالی و سایر محصولات پر آب طلب به شکل غرقابی ممنوع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار