رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه های در دست اقدام استان گلستان تامین می شود.

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد پروژه های راه های گلستان تامین می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، داریوش امانی در بازدید یک‌روزه از محورهای مواصلاتی استان گلستان گفت: با شناسایی نقاط پرحادثه و برنامه ریزی های لازم برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان تصمیماتی اتخاذ شد که موجب ارتقا ایمنی این محورها خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: بهبود وضعیت روشنایی محورهای مواصلاتی خصوصا در نواحی مسکونی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت ارتقای سطح ایمنی و بهبود دسترسی کاربران جاده‌ای است.

وی همچنین در بازدید از محور رامیان – اولنگ که با همراهی رئیس و برخی از اعضای کمیسیون عمرانی مجلس، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، معاون عمرانی استاندار گلستان و مدیران کل ادارات ذی‌ربط صورت پذیرفت، اظهارداشت: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت در محور رامیان – اولنگ در حال انجام است و همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تمام توان مشغول پیشبرد این پروژه‌ مهم هستند.

امانی افزود: حفظ و بهبود راه‌ها از اولویت‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و در این مسیر این سازمان از هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت راه‌های کشور اعم از محورهای اصلی و فرعی و روستایی، چشم پوشی نمی کند.

گفتنی است، احداث راهدارخانه محور رامیان – اولنگ در سفر مهندس امانی به استان گلستان جهت تسریع در ارایه خدمات به کاربران جاده‌ای یکی دیگر از مصواب این بازدید بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار