​عملیات اجرایی پروژه رفع نقاط پرتصادف محور کلاله به مراوه تپه با مشارکت خیرین روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه، معاونت عمرانی استانداری و سایر مسوولان استانی و محلی در شهرستان کلاله آغاز شد.

پروژه رفع نقاط پرتصادف محور کلاله به مراوه تپه با مشارکت خیرین

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، طرح بهسازی محور کلاله به مراوه تپه به طول 95 کیلومتر جزو پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان است که امسال از محل سفر هیئت دولت اعتبار دو میلیارد تومانی آن با همت خیرین و راهداری و حمل و نقل جاده ای به سمت رفع نقاط پرتصادف آن سوق داده شد.

به گفته حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، تمام امکانات و منابع مالی برای اتمام این پروژه حداکثر ظرف شش ماه آینده در استان به کار گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان گلستان از پروژه های دیگر این حوزه همچون پل روستای بایلر، محور گنبد به کلاله، محور بندرترکمن به کردکوی،زیرگذر روستای یساقی،دوربرگردان محور گرگان-علی آباد کتول و پروژه تعریض محور مزرعه به سنگدوین نیز بازدید داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار