رییس هیات دوومیدانی گلستان:

رییس هیات دوومیدانی گلستان از سومی تیم دوومیدانی استان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

تیم گلستان مقام سوم مسابقات دوومیدانی کشور را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، سید وحیدرضا میرا اظهار کرد: تیم دوومیدانی آقایان استان گلستان در رقابت ها قهرمانی کشور، با دو طلا و دو نقره در بین ۳۲ تیم حاضر در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات دوومیدانی گلستان افزود: رضا مقدم و مهدی محمدی در پرتاب چکش، حمیدرضا کیاء و علی عقیلی در پرش سه گام و عبدالجلیل توماج و حمید قرنجیک در دهگانه در این رقابت ها حضور داشتند.

میرا ادامه داد: رضا مقدم در پرتاب چکش با رکورد ۷۱.۷۸ متر توانست مدال طلا این مسابقات را کسب کند و مهدی محمدی هم با پرتاب ۶۳.۶۰ متر در جایگاه دوم ایستاد.

وی ادامه داد: حمیدرضا کیاء دیگر نماینده گلستانی در پرش سه گام با پرش ۱۶.۴۴ متر در سکوی نخست قرار گرفت و علی عقیلی هم در همین ماده با رکورد ۱۵.۹۶ متر دوم شد.

میرا افزود: عبدالجلیل توماج یکی دیگر از ورزشکاران گلستانی امید کسب مدال متاسفانه در دهگانه دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به کار خود پایان دهد.

گفتنی است تیم دوومیدانی آقایان استان گلستان در فروردین ماه سال جاری در اولین دوره رقابت های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) که با حضور تیم های خارجی برگزار شده بود هم توانسته مقام سومی آن دوره از مسابقات را کسب کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار