رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان از قهرمانی تیم گلستان الف در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان و نوجوانان منطقه ۳ کشور در بندرترکمن خبر داد.

"گلستان" قهرمان مسابقات دوومیدانی منطقه‌ای نونهالان و نوجوانان کشور شد

به گزارش گلستان 24 ؛ وحیدرضا میرا ظهر دیروز در حاشیه مراسم پایانی مسابقات دوومیدانی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی بندرترکمن برگزار شده است، اظهار داشت: 5 تیم گلستان الف و ب، گیلان، مازندران و سمنان در این گروه حضور داشتند که تیم گلستان الف با مجموع 10 طلا، 3 نقره و یک برنز در مجموع 2 رده سنی قهرمان شد.

وی ادامه داد: تیم‌های گیلان با 4 طلا، 4 نقره و 3 برنز و مازندران با 3 طلا، 4 نقره و 2 برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: مبین کمی نژاد در 100 متر، محمد امین قره در 110 مانع، محمد امین کمی در 400 متر، محمدرضا امانیان در پرتاب دیسک، بهنام مفردی در پرش طول از استان گلستان در رده سنی نوجوانان به مدال طلا دست یافتند. 

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان ادامه داد: آرین اسلامی در پرتاب دیسک، فرید قرنجیک در پرتاب نیزه و حبیب الله حبیبی در پرش ارتفاع نفرات نخست رده سنی نونهالان گلستان هستند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار