جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۲۰۰ قلم انواع مواد مسروقه در استان خبرداد.

کشف ۲۰۰ قلم انواع اموال مسروقه در گرگان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: مأموران کلانتری ۱۲ شهید چمران گرگان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی دو نفر از مالخران اموال مسروقه در سطح شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم آن اموال مسروقه را در یک انبار دپو کرده اند افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی از مکان مورد نظر بازدید که در این عملیات بیش از ۲۰۰ قلم انواع اموال سرقتی شامل قطعات داخل خودرو، لوازم منزل، موبایل، تجهیزات ساختمان های نیمه کاره، جعبه ابزار، وسایل مشاعات و انباری های آپارتمان، دوچرخه، موتورسیکلت، مدارک شناسایی، کابل برق و وسایل دیگری کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو مالخر در این عملیات گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این تعداد اقلام مسروقه پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

تاجره خاطرنشان کرد: شهروندانی که اموال آنها طی روزهای اخیر در گرگان به سرقت رفته است می توانند برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۲ شهرستان مراجعه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با توصیه به شهروندان در خودنگهداری اموال و تجهیز کردن خودرو و منازل به تجهیزات بازدارنده و نکات ایمنی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و برابر قانون در مقابل ناامن کنندگان جامعه و سارقان ایستاده است و شهروندان موارد مشکوک از فعالیت مجرمان را به پلیس اعلام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار