فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۲۴۳ فقره انواع سرقت در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قانون شکنان بعنوان مطالبه‌ای عمومی، همواره در دستور کار پلیس است، گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در ۷۲ نقطه جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی استان طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: با تلاش‌های بی وقفه ماموران ۱۶ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۲۴۳ فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان، ۴۲ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۱۳۱ معتاد متجاهر نیز از معابر و بوستان‌ها جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از ۷۱ کیلو مواد افیونی، تصریح کرد: دستگیری ۱۰۴ متهم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، کشف ۷ تن چوب قاچاق، کشف ۱۰ موتورسیکلت و ۶ خودرو سرقتی از دیگر موفقیت‌های طرح مذکور بوده است.

او در ادامه گفت: پلیس شأنی جز خدمت به مردم نداشته و خود را خادم شهروندان قانون‌مدار می‌داند لیکن در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و برابر قانون اقدام خواهد کرد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع ذیصلاح، بیان کرد: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار