رئیس شورای هیئات مذهبی گرگان تاکید کرد

علیخانی گفت: تمام هم و غم هیئت های مذهبی امروز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در انتخاب کاندیدای اصلح نیز منویات مقام معظم رهبری و براساس شاخصه هایی که تعیین کردند خواهد بود.

تلاش هیئت های مذهبی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس علیخانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هیئت های مذهبی همیشه همگام با مردم و در مسیر منویات مقام معظم رهبری بودند، در سال های اخیر شاهد سیل، زلزله و کرونا رو به رو بودیم که مجموعه هیئت های مذهبی پویا و بالنده در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداشتند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی گرگان ادامه داد: در ماه اخیر نیز با مقام معظم رهبری به حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کردند و تمام آبرو و حیثیت و وجاهتی که بین مردم دارند در کف دست گرفتند و مردم را تشویق می کنند که در انتخابات شرکت کنند.

 

علیخانی بیان کرد: در پیچ تاریخی قرار داریم که از سویی قوم یهود مسجد الاقصی را هدف قرار گرفته و از سویی دیگر موضوع شور حداکثری در انتخابات برای ما حائز اهمیت است چرا که دشمنان به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

وی افزود: انسان ها در اجتماع خود باید موثر باشند و مجموعه مداحان و شعرای آیینی ما نشان دادند که در جامعه جزو پیشتازان وحدت اجتماعی و تاثیرگذاران جامعه مدنی ایران اسلامی هستند.

 

این مقام مسئول متذکر شد: در سال 41 که امام (رحمه الله علیه) قیام خود را شروع کرد نخستین گروه های اجتماعی که در مسیر قیام فعالیت کردند هیئت های مذهبی بودند و هر چه به جلو آمدیم در انقلاب اسلامی در  جنگ و دفاع مقدس نیز هیئت های مذهبی خوش درخشیدند و در آخرین اقدام نیز شاهد حماسه مواسات در کشور با فعالیت های گروه های مذهبی بودیم تا بارقه امید در جامعه زنده بماند.

 

علیخانی یادآور شد:  تمام هم و غم هیئت های مذهبی امروز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در انتخاب  کاندیدای اصلح نیز منویات مقام معظم رهبری و براساس شاخصه هایی که تعیین کردند خواهد بود.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار