مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان در جلسه بررسی و رفع موانع احداث جایگاههای جدید عرضه سوخت، اقدامات لازم در جهت تسریع در اخذ مجوزهای قانونی و به حداقل رساندن زمان بهره‌برداری از جایگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.


تسریع در احداث جایگاه‌های جدید عرضه سوخت در منطقه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، عیسی افتخاری با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همسو با مسیر رشد و توسعه کشور و تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع این حوزه گفت: تلاش می کنیم با بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی دقیق و رفع موانع موجود در مسیر راه متقاضیان و سرمایه‌گذاران احداث جایگاه‌های عرضه سوخت، شرایط را جهت تسریع در اخذ مجوزهای قانونی مهیا کرده و زمان اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌ها را به حداقل برسانیم.

وی همچنین از مسئولان استانی خواست تا با سرعت بخشیدن به مراحل صدور مجوزهای لازم، بازه زمانی مشخصی را برای انجام این امور تعیین کنند تا هر چه سریعتر با افتتاح مجاری عرضه مورد نیاز، علاوه بر بالا بردن کیفیت خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، اشتغال‌زایی مناسبی هم در این بخش انجام شود.

در ادامه این نشست، متقاضیان و سرمایه‌گذاران نیز مشکلات موجود را به طور کامل بیان کردند و راهکارهای لازم و قول همکاری از سوی مسئولان حاضر در جلسه ارائه شد.

گفتنی است، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری گلستان، تعدادی از شهرداران شهرستان‌های استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسه حضور داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار