رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار این تشکل صنفی در سال آینده برگزاری جلسات نقد و بررسی مطبوعات است و نقد به رشد مطبوعات استان کمک می‌کند.

جلسات نقد و بررسی مطبوعات گلستان برگزار می‌شود

 علی منصوری رضی در چهل‌و‌دومین جلسه خانه مطبوعات استان گلستان اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی که در سال آینده توسط خانه مطبوعات استان گلستان پیگیری می‌شود، دیدار با اهالی مطبوعات و نقد و بررسی آنها است و معتقدیم نقد مطبوعات به رشد آنها کمک می‌کند.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: در سال آینده فراخوان مجدد خبرنگاران و روزنامه نگاران استانی صورت می‌گیرد تا همه کسانی که در این عرصه کار می‌کنند بتوانند با داشتن حق عضویت در انتخابات آتی شرکت کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان با بیان اینکه مباحث اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، تصریح کرد: تلاش داریم با محور قراردادن فرمایشات ایشان و کمک گرفتن از اهالی رسانه و قلم‌فرسایی در زمینه اقتصاد مقاومتی به رشد و توسعه اقتصاد کشور کمک کنیم.

علی منصوری رضی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات توسط خانه مطبوعات و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان می‌تواند زمینه‌ساز همدلی و وحدت بین روزنامه‌نگاران و مطبوعات استان گلستان شود و همچنین یک ارزیابی جدی از مطبوعات استان گلستان صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: بحث آموزش خبرنگاران و بالابردن توانمندی‌های کارکنان این عرصه در قالب کارگاه‌های آموزشی در سال آینده نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود و عقیده داریم هیچ عنصری مانند آموزش نمی‌تواند به اعتلای یک رشته کمک کند.

مسئول کمیته رفاه و معیشت خانه مطبوعات استان گلستان گفت : خوب است سایت سمان بومی به صورت نرم افزاری طراحی شود تا خبرنگاران استان گلستان بتوانند داده‌ها و اخبار خود را بروز کنند.

سید جواد حسینی افزود: این سامانه سبب می‌شود که آمار درستی از خبرنگاران استان گلستان و میزان فعالیت آنها در دست باشد و از طرفی خبرنگاران وقتی اخبار خود را به این سایت ارسال کردند همزمان در صفحه اصلی سایت نیز می‌توانند آن را مشاهده کنند.

وی گفت: موضوع بیمه و تسهیلات برای خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات در سال آینده از اولویت‌های ماست تا بتوانیم برای گره‌گشایی از برخی مشکلات این قشر زحمتکش قدمی برداریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار