رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: یکی از وظایف و تکالیف نیروهای انقلابی تبیین مولفه‌ای شایستگی یک رئیس جمهور در بین مردم است.


 نیروهای انقلابی مولفه‌های شایستگی یک رئیس جمهور را به مردم تبیین کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محسن کیائی در جمع مردم گرگان اظهار کرد: وظیفه نیروهای انقلابی و جوانان جبهه انقلاب در راستای رعایت چارچوب قانون ویژه انتخابات به عنوان یک وظیفه و تکلیف روشنگری  و بصیرت‌افزایی بین مردم برای انتخابات است.

وی با اشاره به دیگر وظایف نیروهای انقلابی تصریح کرد: تبیین شاخص‌های انقلابی و جهادی و مولفه‌های شایستگی یک رئیس جمهور و کاندیدای شورای اسلامی شهر در تراز انقلاب از دیگر وظایف نیروهای انقلابی و جوانان جبهه انقلاب است. * حضور حداکثری در پای صندوق را از ضروریات انقلاب اسلامی است/ ملت ایران با قصد قرب الهی و با وضو به عنوان یک وظیفه پای صندوق‌ها حاضر شوند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان حضور حداکثری مردم در انتخابات را از ضروریات انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم  در پای صندوق‌های رای در انتخابات از ضروریات انقلاب اسلامی و تعیین آینده کشور در چهار سال آینده است.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهم در انتخابات این است، همانطور که شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف بوده، انتخاب آگاهانه و گزینش صحیح برای رئیس جمهور آینده نیز یک وظیفه و تکلیف دینی و شرعی است.

کیائی گفت: تلاش کنیم تا انتخابات ۲۸ خردادماه باشکوه‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شود و ملت ایران با قصد قرب الهی و با وضو به عنوان یک وظیفه پای صندوق‌ها حاضر شوند تا بار دیگر دشمنان انقلاب و اسلام مایوس و ناامید شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار