مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه:

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه گفت که مرحله نخست بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان مرزی شامل بخش‌های مختلف "اورژانس، اتاق عمل سرپایی، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی بستری اطفال و بستری داخلی" از امروز سه‌شنبه /چهار خرداد/ راه‌اندازی و پذیرش بیمار درآن آغاز شد.

فاز نخست بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مراوه‌تپه راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، منصور خوجملی با اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر بخش‌های اشاره شده، داروخانه و دستگاه اکسیژن ساز هم در بیمارستان راه‌اندازی شده و خدمات زایمان نیز به زنان باردار ارائه می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۱۰ پزشک عمومی و چند پزشک متخصص که ۲ نفر آنان با تخصص داخلی و اطفال مقیم مراوه‌تپه هستند به بیماران مراجعه کننده خدمات می‌دهند.

دکتر خوجملی با یادآوری اینکه بنیاد علوی ۸۰۰ میلیارد ریال از سال ۹۵ تا ۹۹ برای ساخت بیمارستان مراوه‌تپه با زیربنای ۶ هزار و ۶۰ مترمربع هزینه کرده است، اضافه کرد: تجهیزات پزشکی مورد نیاز نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان درحال تامین و استقرار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه ادامه داد: اتاق عمل و سایر بخش‌های این بیمارستان با استقرار کامل تجهیزات توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و تکمیل کادر درمان مانند متخصص بی‌هوشی و جراح به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است، شهرستان مراوه‌تپه افزون بر ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

این شهرستان که با گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع وسعت پس از گنبدکاووس دومین شهرستان بزرگ گلستان و با فاصله تقریبی ۲۴۰ کیلومتر دورترین شهرستان به مرکز استان به شمار می‌رود، از طرف شمال به کشور ترکمنستان، از سمت شرق به خراسان شمالی، از قسمت غرب به بخش داشلی برون گنبدکاووس و از سمت جنوب به شهرستان کلاله (جنگل گلستان) منتهی می‌شود

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار