فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضور در انتخابات نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

حضور در انتخابات توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، سردار ملک شاهکویی بعدازظهر چهارشنبه در یادواره شهدا بسیج ادارات، کارگری و اصناف شهرستان گمیشان اظهارکرد: شکست اسرائیل نشان‌دهنده افول استکبار و استعمار آمریکا در منطقه است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: با حضور ایران زمینه خروج آمریکا از افغانستان هم فراهم شده و همین اتفاق در عراق هم رخ داد و آمریکا و ناتو و کشورهای غربی که به بهانه های مختلف در این کشور حضور داشتند به اهداف خود نرسیدند.

وی بیان کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با تصمیم گیری مجلس عراق، مقرر شد آمریکایی‌ها از این کشور اخراج شوند.

ملک شاهکوهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خرداد را می توان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخابات ریاست جمهوری از ابتدا تاکنون ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو نشانه های افول قدرت شیطان بزرگ آمریکا جهانخوار بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر مردم ما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی و سوء مدیریت های داخلی به شدت از وضع موجود ناراضی و گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: این شرایط سخت و دشوار یک انتخاب پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم تنها راه علاج دردهای مزمن و مشکلات پیچیده کشور است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: دشمن و رسانه های غربی همواره به دنبال ایجاد خلل در امر انتخابات بوده و تلاش می کنند با ایجاد نارضایتی در بین مردم به هدف خود برسند لذا حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: ما با هر رأی خود موشکی به سمت دشمن رها کرده و امنیت خود را تضمین می کنیم و با حفظ انسجام و وحدت ملی می توانیم توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار