رئیس مرکز اسلامی گلستان:

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت:حضور پرشور در پای صندوق های رای سرافکندگی و نا امیدی استکبار جهانی را در پی خواهد داشت.

حضور پرشور در پای صندوق های رای سرافکندگی و نا امیدی استکبار جهانی را در پی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، حجت الاسلام نورعلی دیلم  در مراسم فارغ التحصیلی جمعی از طلاب مدرسه علوم دینی رحمانیه گنبد کاووس ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیشرو اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران منشا بیدرای اسلامی در جهان شده است و دشمن و استکبار جهانی از این بیداری هراس دارد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، دشمن در ایام انتخابات برای نا امید کردن مردم انواع و اقسام شبهات را مطرح می کند، افزود: صندوق های رای، ناموس ملت ایران هستند و آحاد مردم ایران با حضور حداکثری و رای بالای خود بار دیگر به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک خواهند گفت.

وی با بیان اینکه ادای امانت موضوع مهمی است که موجبات جلب رضای خداوند متعال می شود، گفت: خداوند متعال در چند موضوع از جمله، توهین به پدر و مادر و ادای امانت و خیانت نکردن در امانت به انسان رخصت نداده است و در این ایام و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید بدانیم که مسئولیت ، اما نت الهی است و بنا به فرمایش امام علی (ع) «مسئولیت امانت است و طعمه نیست».

حجت الاسلام دیلم ارکان اصلی انتخاب مسئولان را مردم و آحاد جامعه بیان کرد و افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات است و وظیفه داریم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی امین، پرتلاش، فداکار و حافظ بیت المال را انتخاب کنیم و همچنین در عرصه بین المللی و ریاست جمهوری نیز با انتخاب فردی اصلح، زمینه ساز عزت ملی ایران اسلامی در جهان باشیم.

وی با بیان اینکه، امروز دفاع از مظلوم و مبارزه با اسرائیل غاصب از اهداف اصلی انقلاب است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران منشا بیدرای اسلامی در جهان شده است و دشمن و استکبار جهانی از این بیداری هراس دارد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خو د با بیان اینکه، عالم، عالم اسباب و مسببات است، گفت: این بدان معنی است که اگر خداوند متعال رازق است، فیض رزق خدا بوسیله سعی و تلاش فراهم می شود و اگر هم خداوند شافی است، فیض شفای خدا با مراجعه به دکتر و دارو و درمان حل می شود.

حجت الاسلام دیلم افزود: اگر هم خداوند متعال عالم اس ت، فیض علم الهی از طریق تحصیل در دانشگاه و مدارس علو م دینی برای انسان محقق خواهد شد و از این جهت است که آحاد مردم به دنبال رضوان الهی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر رضایت خداوند شامل حال انسان مومن شود قطعا بهشت برین و همنشینی با بزرگان دین نصیب خواهد شد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به انجام اعمالی که منجر به رضایتمندی خداوند می شود، گفت: اولین مهم انجام واجبات و ترک محرمات است و بنا به آیات و روایات هرکسی واجبات را انجام دهد شامل رضوان الهی خواهد بود.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: موضوع مهم دیگری که باعث رضای خداوند می شود تلاش و کوشش و در سختی قرار دادن جسم و بدن انسان است، یعنی اینکه در مسیر اطاعت الهی و کسب رزق و روزی حلال بدن را به سختی و تلاش واداریم.

وی همچنین افزود: موضوع مهم دیگری که منجر به کسب رضای خداوند می شود، تسلیم شدن در برابر امر خداوند است و باید در مقابل قضا و قدر صبر پیشه کنیم و راضی به رضای خداوند باشیم.

رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین با تاکید بر اینکه، هر چقدر خشوع و خضوع در نزد خداوند زیاد باشد خدا از ما راضی خواهد بود، افزود: در صدر انسان های خاضع و خاشع علمای دین و بزرگان هستند، علمایی که در کنار دانش و دانستن علم خود، اهل عمل کردن به آموخته های خود هستند.

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: امروز و به برکت انقلاب اسلامی فضای علم، تدریس و تعلیم در مدارس علوم دینی و تریبون های تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و قرآن کریم فراهم است و می توانیم به بهترین نحو ممکن از آن ها بهره مند باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار