فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و اعتراف وی به سرقت 5 کیلو و 500 گرم طلا به ارزش بیش از 55 میلیارد ریال در شهرستان "بندرترکمن" خبر داد.

 شاگرد مغازه، سارق از آب در آمد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال مراجعه صاحب یک طلافروشی به کلانتری 11 بندرترکمن و اعلام کسری مقدار زیادی طلا از مغازه وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران با همکاری صاحب مغازه و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته به رفتارهای خانمی که به عنوان شاگرد در آن طلافروشی فعالیت می کرد مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد این خانم طی ساعات آینده قصد خروج از کشور به سمت ترکیه را دارد که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه در منزل یکی از اقوامش دستگیر شد.

سردار دادگر تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس اعتراف کرد طی یک سال گذشته که به عنوان شاگرد در این طلافروشی فعالیت داشته و طی چندین مرحله اقدام به سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم به سرقت 5 کیلو و 500 گرم طلا اقرار کرد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار طلای مسروقه بیش از 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار