روحانی قزاق گلستانی:

روحانی قزاق و اهل سنت مقیم گلستان با تاکید بر ضرورت انتخاب مدیران دلسوز و لایق برای مدیریت آینده کشور گفت که قزاق‌های ساکن این استان همانند دوره‌های گذشته میدان انتخابات را خالی نکرده و به صورت حداکثری در این عرصه مهم سیاسی شرکت می‌کنند.

قزاق‌های گلستان میدان انتخابات را خالی نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  جلاالدین آخوند ایست‌گلدی اظهار کرد: به برکت انقلاب و رهبری داهیانه حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدای فارس ، ترکمن ، قزاق، بلوچ و دیگر اقوام، ایران اسلامی به استقلال و آزادی رسیده که لازم است برای تنومندتر شدن درخت انقلاب اسلامی همه ساکنان کشور در رویداد مهم انتخابات ۲۸ خرداد امسال شرکت کنند.

این روحانی قزاق مقیم گلستان به مردم توصیه کرد: هوشیار باشند و با حضور در صحنه انتخابات ثابت کنند برخلاف دیدگاه کشورهای مستکبر همچنان پای نظام خود ایستاده اند.

ایست گلدی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم شیعه و سنی در صحنه های مختلف حضور داشتند چرا که معتقدند پایه و اساس حکومت اسلامی و دینی بر پایه مشارکت مردم استوار است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت علاوه بر خواهرخواندگی با منگستائو و فعالیت سرکنسولگری قزاقستان در گرگان قرابت‌های دیگری هم با این کشور دارد چرا که ۱۵۰۰ خانوار قزاق با جمعیتی قریب به ۱۰ هزار نفر از گذشته‌های دور در گرگان و بندرترکمن ساکن هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار