منتظری گفت: انتخابات پیش رو نمادی از انسجام و هم بینشی به شمار می رود.

انتخابات پیش رو نمادی از انسجام است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در آیین افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گلستان اظهار کرد: شاهد آغاز یک آزمون بزرگ در افق پیش رو هستیم و باید پیش از هر چیز تلاش کنیم که اسباب شوق و رقبت حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین سرمایه یک کشور مردم به شمار می روند و میزان رضایتمندی مردم با نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی ارتباط دارد.

 

منتظری یادآور شد: مقام معظم رهبری بیان کردند که رای مردم امانت است و این مهم مسئولیت ستاد اجرایی انتخابات را سنگین کرده و باید امانت دار خوبی برای مردم باشند.

 

وی افزود: از یکدلی و همرنگی که در تشکیل ستاد انتخابات استان به وجود آمده است و به برگزاری انتخابات پرشور در آینده خوش بین هستم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نیاز به هم بینشی داریم و با هم بینشی می توانیم بسیاری از مشکلات را از سر راه برداریم و انتخابات پیش رو روی ما نمادی از انسجام و هم بینشی به شمار می رود.

 

منتظری افزود: هیئت های نظارت بر انتخابات در شهرستان های استان شکل گرفته است و استان گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار