قائمیان گفت: طی سه سال اخیر پیشرفت جشنواره طنین مسجد قابل توجه بوده و برای شرکت کنندکان آن به ویژه نیروهای جوان فیلمساز آینده درخشانی را پیش بینی می کنم.

آینده درخشانی برای فیلمسازان جشنواره طنین مسجد متصور هستم

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرهاد قائمیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  برایم باعث افتخار است که دو دوره در جشنواره طنین مسجد شرکت کردم، خوشبختانه طی سه سال اخیر  پیشرفت این جشنواره قابل توجه بوده و برای شرکت کنندکان آن به ویژه نیروهای جوان فیلمساز آینده درخشانی را پیش بینی می کنم.

 

داور چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ادامه داد: جشنواره طنین مسجد افتخاری برای کشورمان به ویژه سینما محسوب می شود که چنین جشنواره ای با پیشرفت بسیار بالایی در سطح ملی برگزار می شود.

 

قائمیان افزود: شناخت و استعدادیابی، توانمندسازی، تولید، پخش و اکران از اهداف جشنواره طنین مسجد است.

 

وی آموزش فیلمسازان جوان را امری مهم خواند و یادآور شد: جشنواره طنین مسجد فرصتی برای آموزش فیلمسازان جوان است و مسئولان ذی ربط این جشنواره شبکه ای را فراهم کردند که از شهرها و روستاهای مختلف در این شبکه حضور می یابند و پس از استعدادیابی اتفاق بعدی رقم می خورد.

 

این بازیگر برجسته سینما کشور تاکید کرد: افراد مستعد پس از استعدادیابی و شناسایی باید برای بهره مندی از آموزش به صورت کارگاهی و ورکشاب آموزش ببینند و همچنین کارشناسان این بخش به کانون های مساجد واقع در استان ها بروند و آموزش های لازم را ارائه کنند.

 

وی تصریح کرد: در جشنواره طنین مسجد فیلم هایی را دیدم که در جشنواره های فیلم کوتاه کشوری حرفی برای گفتن دارند.

 

قائمیان بیان کرد: امید است با ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا فضای مجازی به فضای حقیقی تغییر یابد و فیلم سازان با اشتیاق زیادی در جشنواره طنین مسجد حضور پیدا کنند و از کارگاه های آن بهره مند شوند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار