مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خبر داد ؛

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در سطح بین الملل و در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می شود.

برگزاری پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در سطح بین الملل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی عصر امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد در پیام ویدئویی اظهار کرد: فیلم کوتاه در ارتقاء فرهنگ و هنر جامعه یک جایگاه بسیار ویژه ای دارد و چهارمین سال است که در سطح ملی جشنواره طنین را توانستیم برگزار کنیم.

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: امیدواریم که این جشنواره در سال آینده با ارتقاء بیشتر و در سطح بین المللی در نظر گرفته شود و زبان عربی و انگلیسی نیز به این جشنواره اضافه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی بیان کرد: بسیاری از جوانان علاقمند به این جشنواره هستند و باید تلاش کنیم که این جشنواره بیش از گذشته به این جوانان معرفی شود.

وی گفت: رشد 100 درصدی در آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره داشتیم و این مهم در شرایط اپیدمی کرونا جای خرسندی دارد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از هیئت داوران و مسئولان اجرایی این جشنواره متذکر شد: جوانان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و امیدواریم سال آینده این جشنواره در سطح بین المللی با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار