مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: اگر بخواهیم قدردان خون شهدا باشیم باید در انتخابات با شور و شوق شرکت کنیم.

شرکت باشکوه در انتخابات باعث قدردانی از خون شهداست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، مهدی بیکی اظهار کرد: انتخابات مظهر قدرت هر کشور است، تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در سرنوشت خودشان این کشور را از بسیاری از خطرات احتمالی مصون نگه می دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: باید این مسئله مهم را مدام به مردم یادآور شد که انتخاب آنهاست که آینده این کشور را رقم خواهد زد و هر چقدر شور انتخابات و آرای مردم بیشتر باشد دولت آینده با پشتوانه بهتری می تواند قدم در راه پیشرفت و آبادانی این کشور بردارد.

وی با بیان اینکه یقینا دشمن با تبلیغات سو و سخنان بی مبنا می خواهد مردم را از شرکت در انتخابات مایوس کنند، اظهارداشت: هر سخنی که هم صدا با دشمنان قسم خورده این نظام باشد، به ایران اسلامی آسیب می رساند.

بیکی تاکید کرد: همه با هم باید پای صندوق های رای بیائیم و مشکلات این کشور را حل کنیم و دشمنان این نظام را از دشمنی ها مایوس کنیم.

وی ادامه داد: هر رایی که به صندوق انتخابات ریخته شود تیری بر پیکر دشمنان و خلق کابوسی برای اذهان شوم شیاطین دنیا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: اگر بخواهیم قدردان خون شهدا باشیم باید در انتخابات با شور و شوق شرکت کنیم.

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین با قدرت در این انتخابات شرکت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار